APROPO AICI NE PUTETI GASI

Daca va plac anumite lucruri...din ceea ce vedeti aici si doriti sa faceti un cadou....sau o atentie ...:) contactati-ne prin email = catalin.si.ana@gmail.com si la ART PACT by TiTUS - YOUTUBE

If you like things ... from what you see here and want to make a gift or attention .... :) ... contact us email = catalin.si.ana@gmail.com and ART PACT by TiTUS on YOUTUBE



duminică, 5 februarie 2012

IN SFARSIT POSTAM...ANUL ACESTA.... OOOO...SCULPTURA DIN POLYMER CU STRUCTURA METALICA

 ...aaaa...cine este???...pai m-am straduit...sa fac un personaj public....
destul de cunoscut
 ....dar deocamdata ...m-au interesat anumite detalii...
pe care am incercat sa le redau cat mai bine posibil...
 ...sculptura are aaaa.....stati putin sa imi iau un centimetru....
mda...am gasit si am masurat...deci...are 17 cm
 ....ce va urma sa aiba in mana va fi ...bineinteles un microfon...
 ....dupa care av urma sa fie vopsit...si am sa va pun si un film cu cateva detalii...
....mai am si alte imagini...dar pentru moment cred ca sunt suficiente...
...aaaa pozele facute sculpturii au fost facute de CATALIN MOTOC...
care este un artist in devenire...si care promite mult...iar pentru cei care stiu...
e si Pionier Regular...he he
BUN...CAM ATAT...DUPE CE IL VOPSESC PE INDIVID VOI VENI
SI CU IMAGINI...pe Catalin Motoc il puteti cunoaste de aici http://ktamotoc.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Foarte dragut si foarte multe detalii pe el. Super tare. Si se vede ca a fost facut cu un aparat mai serios. ;) Asteptam cu nerabdare si finalul.

    RăspundețiȘtergere