APROPO AICI NE PUTETI GASI

Daca va plac anumite lucruri...din ceea ce vedeti aici si doriti sa faceti un cadou....sau o atentie ...:) contactati-ne prin email = catalin.si.ana@gmail.com si la ART PACT by TiTUS - YOUTUBE

If you like things ... from what you see here and want to make a gift or attention .... :) ... contact us email = catalin.si.ana@gmail.com and ART PACT by TiTUS on YOUTUBE



duminică, 24 octombrie 2010

" CATAN 3D " ...he he....oricum e...din paper mache... sau, spus pe romaneste...din hartie igienica macerata ...uf


...Colonistii din Catan e un joc de strategie interactiv .......foarte INTERACTIV
( parerea mea )

                 ...eu l-am facut din hartie macerata....si...am lucrat din lut pozitivele .....


.... piesele , gen drumuri, asezari, orase, sunt din lipici ( he he he ) ...si toate sunt vopsite apoi cu aerograful ...
....a...am folosit culori acrilice 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu